Interest X And X Curse
Gon dan Killua akhirnya berhadapan dengan Knuckle dan Shoot. Killua menentang Shoot sementara lawan Gon ialah Knuckle. Gon berjaya merasai Knuckle melalui aura, tapi LoanBoy muncul di lengan sebelah kiri. Sementara itu, Killua berjuang melawan Shoot.