Insanity X And X Sanity
Pasukan Tsezgerra tidak kembali ke permainan. Akhirnya, Genthru mengalihkan perhatian kepada kumpulan Gon. Adakah Bisky akan dedahkan bentuk sebenar? Adakah rancangan Killua berjaya? Adakah Gon mampu kalahkan Genthru?