Grudge X And X Dread
Knuckle dan Morel berhadapan dengan Cheetu. Perbezaan kekuatan fizikal antara Semut Chimera dan manusia sangat besar. Bersenjatakan kecerdikan dan pengalaman, mereka mula dengan menutup kawasan itu dengan asap putih.