Allies X And X Lies
Selepas Chrollo meramal nasib, mereka syak Hisoka berpaling tadah. Keinginan Hisoka untuk bertarung dengan Chrollo mendorongnya mengambil risiko besar. Setelah tahu ahli Kumpulan masih hidup, Kurapika merancang untuk menangkap Pakunoda.