Anger X And X Light
Gon merayu kepada Pitou untuk menyembuhkan Kite. Tubuh Kite yang masih terbaring di hadapan Pitou. Pitou menggunakan Dr. Blythe untuk menyembuhkan dirinya sendiri dan bukannya Kite. Tiupan angin tiba-tiba memadamkan lilin di dalam bilik.