Decision X By X Majority?
Kapal udara tiba di puncak Menara Trick, tempat ujian fasa ketiga. Para calon mesti sampai ke bawah dalam masa 72 jam untuk lulus. Gon, Killua, Kurapika dan Leorio akhirnya menemui jalan masuk ke menara. Namun, mereka perlukan lima orang ahli.