Pasukan Genthru sudah ada 96 jenis kad slot terhad setelah menipu Pasukan Tsegzerra. Gon dan Killua menerima jemputan daripada pemain lain untuk bergabung bagi menghalang Genthru menamatkan permainan. Mereka ke Soufrabi untuk menguasai Kad Pantai.