A X Surprising X Win
Kastro telah menggunakan kemampuannya untuk mencipta klon dirinya dengan Nen untuk memotong lengan Hisoka dan mendapatkan kelebihan dalam perlawanan. Namun, walaupun kehilangan kedua-dua lengan, Hisoka sangat tenang. Kastro cemas dan serang Hisoka.