Defeat X And X Dignity
Neferpitou sibuk menggunakan Dr. Blythe untuk merawat Komugi yang cedera. Gon menunggu berhampiran sehingga rawatan selesai. Shaiapouf yang menonton dari belakang bilik menyedari ada sesuatu yang tidak kena.