Taking Stock X And X Taking Action
Hanya tinggal satu hari sebelum pemilihan bermula. Gon, Killua, dan Ikalgo mengulangi pelan operasi sekali lagi. Mereka cuba mensimulasikan setiap kemungkinan. Sementara itu, siren mula berbunyi di dalam Peijing.