Confusion X And X EXpectation
Warga Gorteau Timur berkumpul di hadapan istana. Sementara itu, Welfin, Semut Chimera serigala, menyedari seseorang telah menyusup ke istana. Pada masa yang sama, Setiausaha Bizeff menyedari bahawa Palm telah hilang dan mula mencarinya.