Bid X And X Haste
Permainan Pulau Greed, yang mengandungi petunjuk untuk mencari Ging, akhirnya dijual lelong. Gon dan Killua meminta pembeli yang menang untuk mengambil mereka sebagai pemain, tapi dimaklumkan bahawa Nen mereka terlalu lemah.