Strengthen X And X Threaten
Gon dan Killua sedang meningkatkan kemahiran Nen mereka di bawah bimbingan Bisky. Mereka kini mampu menangkap raksasa sebelum ini dengan mudah. Semasa latihan hampir tamat, Pengebom melawat pemain-pemain yang bergabung.