Carnage X And X Devastation
Zazan membina sarang baru Semut Chimera di Bandar Meteor, tempat tinggal Kumpulan Hantu. Ahli Kumpulan Hantu memasuki sarang dan mendedahkan kebolehan rahsia mereka, tetapi adakah itu mencukupi untuk memusnahkan Semut Chimera?