Monster X And X Monster
Serangan Zeno dan Netero mencetuskan huru-hara di istana. Gon, Killua dan Shoot bertemu Youpi di bawah tangga menuju bilik Raja. Sementara itu, Pitou dan Pouf bergegas ke Raja, takut akan yang terburuk, lalu Pitou menangis. Apa berlaku pada Raja?