Strong X Or X Weak
Ketika Youpi mula menghormati kebolehan para Pemburu, Ikalgo bersembunyi di bawah trak yang diletupkan oleh Brovada. Sambil terus mencari Palm, Ikalgo menyedari lif tidak bergerak selepas Brovada masuk.