The X Fight X Begins
Gon, Killua, dan Kite temui saki-baki kampung musnah. Di sana, mereka berdepan dengan Semut Chimera pertama mereka. Gon dan Killua terkejut dengan kelajuan dan kekuatan Semut Chimera. Namun, Kite cakap mereka mesti kalahkan Semut Chimera atau keluar.