Reality X And X Raw
Gon dan Killua ke Masadora untuk mencari kad sihir. Di sepanjang jalan, mereka berdepan dengan pelbagai jenis raksasa dan berdepan kesukaran dengan raksasa lebih kuat. Seorang gadis bernama Biscuit menyaksikan mereka berlawan. Apa matlamatnya?