The X True X Pass
Gon dan Killua mula berlatih dalam Hatsu, kemuncak segala yang mereka pelajari tentang Nen. Akhirnya, Gon mencabar Hisoka untuk membalas budi daripada Ujian Pemburu. "Saya akan pulangkan tag itu kepada Hisoka sambil tumbuk mukanya!"