Initiative X And X Law
Kumpulan Hantu sudah tahu Kurapika pembunuh Uvogin. Cuma tinggal masa mereka tahu yang Gon dan Killua bekerjasama dengan Kurapika. Chrollo bawa Gon dan Killua ke lobi hotel, sebelum lampu padam. Mereka cuba lari dalam gelap, tapi Chrollo yang hilang.