Divide X And X Conquer
Shaiapouf berhadapan dengan Morel sementara Menthuthuyoupi bertarung dengan Shoot dan Knuckle. Ketika pelbagai pemain mula bertarung, Raja, Netero, dan Zeno juga mula bertarung. Pertempuran terakhir antara Raja dan Netero akan bermula.