Test X Of X Tests
Gon, Leorio, dan Kurapika tiba di bandar tempat ujian. Mengikut nasihat kapten, mereka ambil jalan pintas. Semasa melalui kawasan setinggan, mereka bertemu sekumpulan wanita tua. Mereka diberitahu mesti lulus ujian atau tersingkir.