The Word X Is X You
Raja Meruem dapat pulih daripada keadaan hampir mati selepas letupan Miniature Rose. Walau bagaimanapun, dia tidak dapat mengingati Komugi. Pada masa yang sama, dia menyedar Shaiapouf sedang menyembunyikan sesuatu daripadanya.