End X And X Beginning
Gon dan Killua cuba untuk dipilih sebagai pemain Pulau Greed. Tsezgerra, hakimnya, berkata bahawa dia akan membuat keputusan selepas mereka menunjukkan Nen mereka. Hanya 32 daripada 200 pemohon yang akan lulus. Mampukah Gon dan Killua melaluinya?