Fortunes X Aren't X Right?
Gon, Killua, Kurapika dan Leorio akhirnya bersatu kembali. Kurapika mendedahkan kuasa Nennya kepada yang lain. Namun, Killua takut Kurapika kini dalam bahaya. Sementara itu, Chrollo guna kuasa ramalan yang dicurinya daripada Neon untuk meramal nasib.