Salvation X And X Future
Semut Chimera Koala mengakui dosanya kepada seorang gadis berambut merah. Apabila selesai, gadis itu mula bercakap dengan perlahan. Sementara itu, Gon mendapati Kite masih hidup dan pergi menemuinya. Apa yang Gon katakan apabila mereka bertemu?