Unease X And X Sighting
Gon dan Killua sertai pasukan Kite semasa mereka menyiasat Semut Chimera. Semut Chimera ialah serangga berbahaya yang boleh memindahkan ciri-ciri mangsa kepada anak. Apabila Kite mula bimbang yang terburuk, Semut Chimera mula memakan manusia.