A X Heated X Showdown
Gon dan rakan-rakannya telah bergabung dengan Hisoka dan Goreinu untuk mencabar Razor sekali lagi. Bagi melengkapkan pasukan, mereka mengambil Pasukan Tsezgerra. Namun, Razor menentang mereka untuk permainan bola beracun.