Guts X And X Courage
Gon tidak dapat menangkap hantaran Razor dan dihantar ke luar padang. Dia gunakan Teknik Masuk untuk kembali, tapi Hisoka juga cedera dan keadaannya suram. Namun, Gon ada idea untuk mengalahkan Razor, tapi dia memerlukan bantuan Killua.