Kite X And X Slots
Beberapa Semut Chimera lebih agresif memakan penjahat yang mengendalikan bawah tanah NGL dan menjadi semakin jahat. Apabila Gon berpaling dari tindakan mengerikan itu, Kite menegurnya. Sekarang, mereka mesti bertarung untuk terus hidup.