Chase X And X Chance
Bagi menamatkan permainan, pemain-pemain lain mesti menghadapi Genthru. Tsezgerra menawarkan untuk mengalih perhatian Genthru selama tiga minggu. Sementara Gon berlatih dengan keras, tapi En. Battera ada kejutan buruk untuk mereka.