Signal X To X Retreat
Kurapika berjaya menawan Chrollo. Dia menawarkan untuk melepaskan Chrollo jika Pakunoda membawa Gon dan Killua kepadanya. Namun, Kurapika tidak dapat mengawal emosinya di hadapan pemimpin Kumpulan. Bolehkah Kurapika membalas dendam?