This Person X And X This Moment
Satu perkataan Welfin sudah cukup untuk membuat Meruem mengingati Komugi. Setelah berpindah ke bawah tanah, Raja mengubah auranya menjadi zarah untuk mencari tempat persembunyian Palm. Palm terkejut apabila Raja mengatakan pertarungan dah berakhir.