Showdown X On The X Airship
Selepas Gon dan kawan-kawannya lulus ujian kedua, mereka menaiki kapal udara ke fasa ketiga. Gon dan Killua menjelajah kapal udara dan bertemu Netero yang mencadangkan satu permainan. Mereka cuma perlu rampas bola daripada Netero dan menjadi Pemburu.