Can't See X If X You're Blind
Canary membawa Gon dan rakan-rakannya ke pejabat butler. Mereka bertemu dengan Butler Goto, yang mencabar mereka dalam permainan syiling. Selepas menang dan bersatu semula dengan Killua, Gon kini melihat ke hadapan untuk objektif seterusnya.