Beloved X and X Beleaguered
Chrollo menggunakan maklumat yang dimilikinya tentang Neon untuk mengenal pasti lokasi pengguna rantai, Kurapika. Sementara itu, Killua mengawasi markas Kumpulan Hantu ketika dia bergabung dengan Melody. Kumpulan semakin hampir kepada Kurapika.