Some X Brother X Trouble
Gon kecewa kerana Killua terpaksa membunuh. Gon marah pada Illumi dan mengisytiharkan bahawa dia akan pergi ke Gunung Kukuroo untuk menyelamatkan Killua. Semasa Gon dan rakan-rakannya berangkat, Satotz menyebut Ujian Pemburu belum berakhir lagi.