Reunion X And X Understanding
Gon dan Killua menggunakan kad-kad dari permainan untuk berpindah ke Nigg, yang mereka percaya ialah Ging. Namun, mereka dihantar kepada seorang lelaki yang benar-benar berbeza. Walau bagaimanapun, Gon merasa dia mengenalinya.