Deadline X To X Live
Pouf bimbang Meruem mengingati Komugi. Namun, dia mesti melaksanakan tugasnya, walaupun kuasanya berkurangan selepas menawarkan tubuhnya kepada Raja. Pouf menyedari Pitou belum kembali, tanpa mengetahui keputusan pertarungan antara Gon dan Pitou.