Hisoka X Is So X Sneaky
Para calon melalui terowong bawah tanah dan berakhir di kawasan paya berkabus. Pandangan kabur ketika mereka diserang oleh banyak raksasa. Gon dan Killua berlari di hadapan, sementara Leorio dan Kurapika berada di belakang, manakala Hisoka terkepung.