Condition X And X Condition
Kurapika berhadapan dengan Uvogin, ahli Kumpulan Hantu yang telah memusnahkan klan Kurta. Uvogin mengatakan bahawa dia tidak mengingati Kurta, yang membuat Kurapika sangat marah. Pertempuran satu lawan satu mereka akan bermula.