Insult X And X Payback
Selepas meninggalkan istana, Zeno dihentikan Cheetu. Cheetu ingin menguji keupayaan barunya. Selepas Zeno memberi amaran kepada Cheetu untuk berhati-hati, Cheetu diserang dari belakang. Sementara itu, Knuckle membawa Shoot yang cedera dan cuba lari.