Rock, Paper, Scissors X And X Weakness
Gon dan Killua pulang ke penginapan, penat selepas pertempuran dengan Knuckle. Pada masa itu, musuh kedua, Shoot, cuba membunuh mereka. Tapi dia pergi begitu saja. Sementara itu di istana Ratu, janin Raja yang semakin membesar mulai berdegup.