Destiny X And X Tenacity
Sebulan telah berlalu sejak Gon cedera parah dan Hisoka dan Kastro akan bertarung di Arena Heaven. Kastro mampu menjatuhkan Hisoka pada masa lalu dan sangat yakin dalam wawancaranya. Hisoka kelihatan tidak terganggu oleh perlawanan yang akan datang.