Needles X And X Debt
Sewaktu Goto dan butler lain membantu Killua, mereka menemui Hisoka, yang membantu Illumi untuk membunuh Alluka. Killua membawa Alluka menuju kepada Parasta, tetapi dia diikuti oleh bayang-bayang, iaitu Tsubone. Adakah Killua akan sampai kepada Gon??