An X Empty X Threat
Dua bulan telah berlalu, Gon dan Killua akhirnya dibenarkan berlatih Nen semula. Ketika itulah Gido, Sadaso dan Riehlvelt muncul dan minta untuk bertarung di arena. Gon dan Killua menolak, tapi Killua mendapati tingkah laku Sadaso mencurigakan.