The Strong X and X The Weak
Akhirnya, Ratu melahirkan Raja. Semut Chimera tunduk kepada aura menakutkan yang dipancarkan oleh Raja. Pitou, Pouf dan Youpi bersujud di hadapan Raja untuk menyambutnya, tapi dengan gerakan itu, mereka telah meninggalkan Ratu.