Very X Sharp X Eye
Gon, Killua, dan Leorio cuba mendapatkan wang bagi membeli Pulau Greed. Ketika melewati pasar, Gon tersandung semasa memeriksa barang berharga. Rancangannya adalah untuk membeli murah dan menjual rendah, tapi seseorang membida semua barang mereka.