Invitation X and X Friend
Gon dan Killua akhirnya masuk ke dunia Pulau Greed, petunjuk mereka untuk mencari Ging. Namun hanya menemui mesej daripada Ging yang menyuruh Gon untuk menikmati permainan. Langkah pertama mereka, mencari bandar dan mengumpulkan maklumat.