Rivals X In X Survival
Kiriko membawa ketiga-tiga wira kita ke tempat ujian. Ramai calon sudah tiba. Ada veteran Tonpa, Hisoka yang menakutkan, ninja yang suka bercakap Hanzo, dan budak dengan papan selaju Killua. Fasa pertama ujian akhirnya akan bermula.